Till Startsidan

Tidsverkstaden - forum » Downshifting

Journalist söker "downshiftare" i Stockholms län!

(1 post)
  • Startad för 1 år sedan av Eva Kallersand

1. Eva Kallersand
    Medlem

Hejsan! Jag heter Eva Kallersand och är reporter på tidningen Stockholm City. Jag har precis satt igång att arbeta på en artikelserie om "downshifting" och dess olika aspekter.

Jag vill gärna komma i kontakt med en familj/par eller enskild individ som sökt sig in i detta sätt att leva - och som vill förmedla sina tankar och sin livsstil till våra läsare. Förhoppningsvis kan er/era berättelser inspirera andra att tänka annorlunda. Stockholm är en storstad där allt snurrar snabbt - och många snurrar med i detta ekorrhjul men längtar efter en förändring. I min artikelserie hoppas jag kunna bidra med en del ögonöppnare för Citys läsare.

Mejla mig gärna på eva.kallersand@city.se.

Självklart publiceras inget i tidningen utan den eller de som medverkar först godkänt texterna.

Mvh Eva

Publicerat för 1 år sedan #

RSS-prenumeration för det här samtalsämnet

Svara

(måste anges)

Du kan använda BBcode i dina inlägg.

Tillåten HTML-kod: a blockquote code em strong ul ol li img del strike s b i u bq hr.

Föreningen Tidsverkstaden   •   Södra Larmgatan 6   •   411 16 Göteborg   •   Telefon: 031-743 75 77   •   Fax: 031-711 33 51   •   e-post: info@tidsverkstaden.se
Copyright © 2010 Föreningen Tidsverkstaden  •  Om cookies  •  Webmaster  •   Credits  •   Powered by WordPressbbPress.